Lill-lördag idag - snart helg!

Nyss hemkommen från scouterna inser jag plötsligt hur mycket att se fram emot!
Jag som så länge klagat på bisten av längtan. Allt jag längtar till känns avlägset,
men nu har jag en fullspäckad helg framför mig!


Fredag:
  1. En Random Dude testar sin nya film på teaterklassen. Han vill se om vi skrattar!
  2. Lokalkrogs äventyret i Hornstull med Ninni. En öl på varje krog vi hittar (om priset är överkommligt)!


Lördag:
  1. Sovmorgon!
  2. Final i Sverige kuppen mellan AIK och IFK GBG med Syster. (Pappa langar gatisbiljetter)
  3. Alex fyller äntligen 18 så halva Kristofferskolan och jag ska ut på krogen med henne för att visa henne det goda livet!


Söndag:
  1. Halv sovmorgon!
  2. Halv två kommer Hannes hem till mig.
  3. 14.20 puttar nån Random Chick ner oss från en kulle i en boll. It's gonna be LEGENDARY!



Whoop whoop!
Helgen efter har pappa lovat mig IKEA, awesome.

Kommentarer
Postat av: Pyret

Mmm.. mums då ses vi på lördag på råsunda, vart står du?

2009-11-05 @ 01:57:28
URL: http://spegelfobi.blogg.se/
Postat av: Målar-Malin

Inte i någon klack utan tillsammans med alla kostymnissar som också fått gratisbiljetter, tror jag. Så var det sist iaf. Haha :D

2009-11-05 @ 07:32:34
URL: http://malarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0