Pastakastning

God lördags morgon allesammans, man hoppas ni hade lika kul som jag igår.

Torkel Knutson, regissör (Naken http://www.imdb.com/title/tt0269604/), var i skolan igår och visade sin nya (icke färdiga) långfilm för oss teatrare. Det var riktigt roligt och filmen gav oss många skratt. Vissa bitar känndes lite halvskumma och ofullständiga men den var som sagt inte färdig än.
Den ska ha premiär i vår någon gång och jag tror att den kommer vara mycket sevärd.

Killen som spelade huvudrollen var helt fantastisk! Sjukt bra skådis. Har glömt vad han heter dock, ehe.


Efter skolan åkte jag och Ninni hem till hennes bror. Där lagade vi middag med mycket ost och ihålig pasta.
Nu tänker ni "ihålig pasta, va spännande!" Mmm, det gjorde vi också men det visade sig att den inte alls var spännande, bara dålig. Den var svår att äta för man kunde inte snurra den på gaffeln, man kunde inte suga i sig den, och den var tjock och ful. Och hård. Men den kom till användning i alla fall. Hehe.

Att kasta kall spagetti på kakel är kul.

Senare kom Matilda och Elvira över så vi spetsade lite te och delade ut choklad. Sen drog vi äntligen ut!
På M-stället var det jättemysigt för vi fick lilla röda rummet för oss själva. Det dåliga däremot var att alla män trängde sig i biljard kön, så tillslut drog vi utan att fått spela.


WTAI, vi längtade tillbaka lite <3

Jag och Ninni gick in i en gran.
Jag trampade på en sten och blev jätteblöt.
Matilda lockade oss med öl, men Ninni och jag smet.
Det tog en timme att komma hem.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

WTAI :') Jag längtade dit idag när jag lyssnade på Markus Krunegård av alla. Eller jag menar Magnus.



Frågan är egentligen, hur gick det med den där bollen du skulle bli rullad från en kulle i?

2009-11-09 @ 20:29:19
URL: http://hahaurstalked.smackjeeves.com
Postat av: Målar-Malin

Det var för många vattenpölar :(

2009-11-10 @ 12:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0