Så lustigt.

Startade dagen en kvart innan tuben gick, något jobbigt. Men vi hade bara teater och sen ett gigantiskt hål (svart) jag och Bella bestämde att åka hem till Matilda och äta lunch i stället för att göra matte hemtentan, hua.
Matilda serverade fin sallad med icke-majs, osten i spegeln, veggo-nuggets och lite vin. Extra fint blev det när solen bestämde sig för att titta in och vi hamnade i någon slags sommar-illusion. Riktigt fint.
Sen drog jag och Bella till punkt medis och jag skaffade äntligen ett bibliotekskort! (Y) Jag lånade en bok som ser ut som mina anteckningar, ehe, helt nerklottrad med roliga teckningar. Häftigt.
Mot solan rullade vi vidare. Blev lite besvikna när vi inte fick se blottaren som det sagst oss skulle hålla till i koleraparken. Antiklimax.
Väl i skolan började veckans bästa lektion men en varm applåd. Vi lekte och hade mysigt och som vanligt var man alldeles mosig i huvudet efteråt.
Danslektionen var episk. Byggjobbare vs. Snygga tjejer!
Efteråt träffade jag Patrik en snabis och nu sitter jag är med pepparkaka och te och lyssnar på mysig musik.
Egentligen borde jag packa för jag ska till landet imorgon. Med Syster, Hannes och Co. Kommer bli skitmysigt!
Kommer hem på söndag, god natt världen!
Om ni kommenterar min förra inlägg blir jag såhär glad! Jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0