Nya tag.

Sååå.
De hektiska veckorna inför projektarbetsdeadlinen och premiären för Tuta och Kör är över.
De tog slut för en vecka sen egentligen men jag har haft fullt upp ändå.
Jag har nämligen gått och skaffat mig ett jobb! På ingen mindre stans än Debaser Medis!
Det är awesome och jag kunde inte vara gladare.
Hihi!

Eftersom att det inte är mer än alla rester kvar i skolan kommer jag nog inte spendera så överdrivet mycket tid där mer. Känns bra. Studenten är fan nära!
Wiwiwiwiwiwiwiwi!


Checklista inför dagen D.
  • Fakta om Prästgatan, (KI)
  • K.A.S.A.M, Psykiskohälsa och hälsobringande faktorer, (ARL)
  • Insiktsanalyst (Ma C) x2
  • Psykologiskt självporträtt, (PS)
  • Muntlig redovisning, (PA)
  • Skaffa en hyffsad klänning(?)
  • Vara awesome.
  • Sprida ut CVn för ett sommarjobb.
  • Jobba så mycket jag kan så jag kan leva fritt i sommar.
  • Dansarnas skiva på torsdag! (Vad ska jag klä ut mig till? Pirat känns så gjort?)


Bilder från Tuta och Kör kommer innom kort, sålänge kan ni njuta av detta fina exemplar på en ärrad Dubbelgångare i sina bästa dagar.


Kommentarer
Postat av: asdfasdf

Penis el Pung kanske? är det nåt på P eller?

2010-04-27 @ 00:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0