Uppdate

Just nu:
  • Jobbar jag med den vetenskapliga uppsatsen och känner mig lite hopplös. Går det framåt ens?
  • Äter jag hemmagjort vegetarisk sushi från igår.
  • Lyssnar jag på Hello Saferide, Håkan Hällström och Monde Yeux
Förut idag:
  • Försov jag mig och bestämde mig för att jobba hemmifrån istället.
  • Åt jag en smoothie med annanas och kanel.
  • Anmälde jag mig till högskoleprovet.
  • Dansade jag rund och sjöng högt till Lars Winnerbäck.
Jag tycker:
  • Att den här dagen har varit seg änsålänge.
  • Att det är mysigt att töja örat lite igen. Man känner att man finns.
  • Att det är lite för långt kvar till sommaren.
  • Att den här helgen har varit jättemysig!

Här kommer lite bilder från "Allt för konsten - en pjäs av Kristofferskolans klass 12A"








De var jätteduktiga!
Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0