When in rum, aye?

Pengarna för månaden tog slut förra veckan och det känns lite dumt, men sen dess har mina helger stavats myskläder, chips, myskläder, böcker, serier och mera myskläder.
Detta har onekligen varit mysigt men... GUD vad jag längtar till nästa helg, en s.k. lönehelg för alla CSN:are. Detta firas på fredag med Pizzaochöl kväll hos Rebecka och förhoppningsvis en okynnig utgång på lördag.
Wiiiowiowiowiooh.

Vad jag har åstakommit idag, helgen innan lönehelgen är 1km i simbasängen! Kändes fint. Från och med nu ska jag infira ett av de nyårslöften jag avlade, träna mer!

Nu ska jag och pappa titta på högskolor tillsammans. Ojoj oj. Vuxet.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0