P&L 2010

Bilderna från P&L finns, men filmerna är döda.
Här kommer lite bilder:


Jag, Ninni och Rebecka fick skjuts av Rebeckas mamma till Borlänge.
Efter mycket virr hittade vi äntligen Lugna Campingen där vi bosatte oss.
Här är Ninni. Hon försöker att inte göra sin vanliga pose eftersom att vi uppmärksammat den så mycket i bilen. Hehe. :)
Det här med gangsigns blev en väldigt viktig del av veckan..



Efter att ha irrat runt i Kupolen hela dagen och letat efter Systemet blev det dags att hitta tågstationen och möta upp Julia med alla tusen väskor. Här är hon när vi väntade på festivalbussen.


Vi gömde en extranyckel till tältet i trädet. Mycket bra.


Eftersom Ninni och Rebecka är n00bz hjälpte jag dem med maten.
Här sitter de och äter medans jag gnider bort sotet från kastrullen, som ett litet troll.

Lyckligt troll.


Rebecka och Mathias. Och ett suddigt gangsign.



Träffade min arbetskompis Ludde också!
Ni kanske tänkter vilken fin mössa denna Ludde har? Den har han snott från ett barn. :D


I Linneas Camp :)



Jag gjorde konst på mitt sjukt goda knäckebröd som Emilias pappa gjorde? Nått sånt i alla fall. Hm.
Jag gjorde mycket fler och finare. Men jag har bara bild på den här...


Camphäng. Shopping och McDonald's. Och glasögonen jag köpte och söp bort innom 24 timmar.




Efter några vägbeskrivningar hittade vi Borlänges riktiga centrum. Såhär såg det ut:


Såhär ser jag och Julia ut:


Efter vår shoppingdag hänge vi igen. Men med musik!
Vi tyckte det var bra. (Även om det inte ser ut så..)




BUBBLOR!!!!!!

Natalie tycke det var hysteriskt roligt. Hysteriskt. Det gjorde vi nog allihopa när jag tänker efter..




Eftersom att jag med hjälp av Rebecka berättade hela historien om Mirre kvällen innan bestämde vi oss för att köpa smultronvin. För att hedra minnet av denna fantastiska 15-åring.
Det gick såhär bra:






Vi gick till temo och köpte baguetter. GOTT. Speciellt med OST!
Vi hade ett fyrklöver vid våra tält. Jag och Rebecka hade aldrig sett fyrklöver förut. Häftigt tyckte jag!


Sötaskylten <3



Annan söt skylt <3



Vi tittade på Birro. Vi blev typ helt chockade över hur mycket folk det var och hur peppa de var.
BIRRO *klappklappklapp* BIRRO *klappklappklapp* BIRRO *klappkla...osv
Att dömma av hans "Kan ni bara vänta i en minut, jag måste hämta min mobil och ta kort på er. Ingen kommer tro på att det var så många här annars! Jag måste mms:a mamma.." så antar jag att han själv blev förvånad. Söt!



Jag blev brun..



Ninni nådde inte upp. Hon fick inte vara Gandalf. Inte Julia heller..



Hej.


Hej.



Enda bilden som finns på Emil. Hans näsa, ena öga och keps. Hm. <3


Här är Nils och Julia innan Kent. Jag försvann i en magisk bubbla och ville aldrig komma ur. Så bra var det. Konsertbilder kommer i ett separat inlägg.


Hejdå. Och tack David som rädddade bilderna. :)

Kommentarer
Postat av: karin

Det ser riktigt härligt ut! i miss you

2010-07-25 @ 00:18:22
URL: http://curri.blogg.se/
Postat av: david

höh. jag vet, jag är bäst.

2010-07-27 @ 07:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0