Bildbomb.

Mösspåtagning i skolan, även känd som dagen Mats snodde min mössa.




Ett träd med bollar i.
Mwihihihi!





Chillgrill i Rålis på Matildas initiativ.





Kristofferskolans 12B ger sin tolkning av Den goda människan i Sezuan.




























Matildas födelsedag och Dress like Matil-day.
Jag härmar Ninni när hon tar kort. Jag lovar, hon ser precis ut så.





Tavlan specialgjord åt Bella :3





Julia langade hemmafest!



Hannes langade serious face.


Freddy langade ögonbryn!


Party-Karin langade the lime look :3


"Slicka på den!"








Ellen Keys studentskiva!
Ett offer av Goldfinger:



Lukas och Goldfinger!


Anna var taggad!


Något plågade av kameran?


Hjalle dansar på!





Rockarnas slutshow @ Frysen




















STUDENTEN!
Champangefrukost i Luma!



























Rebeckas födelsedag!
Det firades i som vanligt med en partyhatt och, i det här fallet, chokladmuffins.
Hon fick även tillbaka en bok jag lånat i typ 1,5 år.


Flaskan tog också studenten!


JAG VANN!
MVG-kampen mellan mig och Bella. Jag fick 25, hon 21 så det var jämt,
men... jag vann!






Lagom nöjd!




Ellen Keys avslutning!

























Kristofferskolans avslutning!



I Kristofferskolan använder man superflöjter.


























Det här har tagit mig nästan två och en halv timme.
Om en bild säger tusen ord består det här inlägget av 80 000 ord. Hm.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0