Hat och kärlek

Fan vilken skit! Jag blir så arg och ledsen!
Varför ska du jämt säga att jag inte är auktoriserad fast både du och jag vet att jag visst är det? Du bara tjatar och nu låter du mig inte ens synkronisera min musik! Jag blir så trött och irriterad!
iTunes, jag hatar dig och jag önskar att jag inte behövde ha med dig att göra! Vibbarna jag får ger mig intrycket att mina känslor för dig är djupt besvarade.

Jag åker till landet nu för att fira midsommar med familjen.
Midsommar har tidigare år inneburit bråk och gräl men förhoppningsvis blir det bättre i år.




Tog avsked av Matilda igår, nu åker hon till Norge och är borta resten av sommaren.
Eftersom att jag kommer sakna henne så uppmanade jag henne vingligt igår att skaffa en blogg med namnet hippiematildainoryeah. Ett passande namn enligt Vingel-Malin och tydligen också enligt Vingel-Matilda för titta här!

Hejdå Matilda!
Jag kommer sakna dig.

 

Gör Norge farligare,
drick mycket billig öl,
odla avokado,
lek kurragömma i IKEAs lagrer,
blogga mycket och drick inte för mycket absint,
även om de säger att det öppnar sinnet för konsten
(detta gäller bara om du inte får den serverad i meloner, givetvis)


Fred och kärlek!


Kommentarer
Postat av: Hannes

pc+itunes=skit, mac+itunes= underbart

2010-07-01 @ 18:30:12
Postat av: Tobias

Håller med dig så fruktansvärt mycket, Itunes ska man inte leka med :/



Prova Sharepod, jag kör det till min iPod classic men det funkar till alla iPods/phones tror jag, lite vettigare program iaf :)



är gratis också glömde jag skriva xD



/Tobbe från P&L artistincheckningsjobbsgrejset

2010-07-05 @ 22:34:32
Postat av: HippieMatilda

Malin är sötast på jorden och jag saknar dig! Har helt glömt kolla din blogg på länge!



Jag sattsar på att görna Norge farligt, just nu genom att smitta ner hela Oslo med en jävlig förkylning.

"Billig" öl här kostar 52 nok vilket blir 62.5 sek. KUL!

Jag har påbörjat odlingen av en avokado, jag är dock mycket tjurig på migsjälv att jag gav mitt bästa avokadonamn till din avokado. Men jag har nu döpt min till Sprutt (sprout).

Jag har inte kommit i kontakt med någon absint, men helena är i spanien nu... jag kan be henne köpa så kan vi öppna våra sinnen för konsten tillsammans om 3 veckor? Vi kan dessutom göra detta i en melon.



Bra då säger vi så! jag ska försöka hitta ikeas lager och leka kurragömma där, jag spenderar största delen av min tid med att bli inlåst i frysarna och kylarna på ikea, det är kul :)



PUSS, FRED och KÄRLEK!!!!

2010-07-19 @ 21:30:49
URL: http://hippiematildainoryeah.blogg.se/
Postat av: Målar-Malin

Åhfifan! Jag hatar Norge. Det är onaturligt att öl kostar så mycket! :(



Bud är lite arg på mig. Eftersom att jag har varit borta så mycket känner han sig lite ensam, jag tror det är därför han har blivit lite blyg och orange. Märklig färg, den där orange...



Hursomhelst, jag vill väldigt väldigt väldiiigt gärna dela en melon med dig. Vi ska sitta ner i gräset och dela den som systrar, röka fredspipan och ha färg och penslar till hands.



Slutligen, ha en fortsatt trevlig vistelse i det dyra kylskåpet och glöm inte bort: "Don't mess whit the universe, the universe will slap you"

<3

2010-07-20 @ 00:08:10
URL: http://malarmalin.blogg.se/
Postat av: HippieMatilda

Är orange verkligen en bra färg för en avokado? Jag ska kolla hippieboken om den säger något om det.



Melonplanen låter bra, speciellt med fredspipa och färg och penslar. Vi fixar det så snart vi komme hem!



ha en fortsatt trevlig vistelse i Svea. och... same goes out for you; don't mess with the universe....



<3<3<3 saknar dig min hippievän

2010-07-20 @ 18:37:01
URL: http://hippiematildainoryeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0