25/3-10 - Våffeldagen

Min nittode födelsedag.

Dagen som kommer gå till historien som dagen då Malin gräddade våfflor i skolan.
Det luktade i hela korridoren, hihi!

Det har varit en toppendag, verkligen.

Det var någon gång på morgonen då jag tvekade. Ska jag verkligen orka släpa med mig våffeljärnet? Ska jag ställa mig och röra ihop smet nu? Hm. Men så slog det mig. Varför inte? Klart som fan jag ska! Jag ba görä!
Jag kommer minnas den här dagen för resten av mitt liv om jag gör den till något att minnas. Varför skulle jag då inte göra allt för att minnas den?

Så jag packade min väska.


Riktigt vad jag gör med mitt ansikte vet jag helt ärligt inte.





Givet var hjortronsylten. Vilken annan sylt skulle funkat liksom?

Tack allihopa för en jättemysig födelsedag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0