Bilduppdatering

Här är lite bilder från de senaste veckorna.
***


Lan-trollet Micke med den stora vegetariska häxgrytan.
En riktigt stor kastrull behövs om man skall laga soppa till alla små datanördar.
Här ser vi Micke som rengör den innan soppan skall kokas.
Det tog för överigt typ fem timmar att få klart den.

***

 

Tid är på riktigt.
Här är en liten flummis jag har joppat på några dagar.
(Dagar i plural för att den var tvungen att torka i flera omgångar innan jag kunde fortsätta)
Det kanske tillkommer fler detaljer senare.

 

***

 

Vart tog tiden vägen?
Lekte lite med mina kolpennor, här är resultatet.
Perspektivet är lite skevt. Jag gillar det.

 

***

 

Mamma i Norberg.
Här sitter jag och fikar med min mamma på ett café som funnits jättelänge.
Elsa Anderssons Café i Norberg.

 

***

 

Chicko och Chika.
Här är mina två nymfparakiter som bor hos mamma.
Jag saknar dem lite, de är så fina.

 

Stiliga, inte sant?

***

 

Hannes hoppar högt.
Denna underbara bild av Hannes hoppade ut ur ett block när jag städade hemma hos mamma.
Isaac gjorde den när vi gick i nian.

 

***

 

Nu sitter jag och smaskar på en sån här.
Pappa och Lillemor storhandlade igår så det fanns ingen plats i frysen för alla hallonen,
därför gjorde jag smoothies till hela familjen.

 

***

 

Det var allt för idag.
Ikväll är det Loftet på Debaser Medis.
Var där eller var fyrkant.


Kommentarer
Postat av: anna

Fyfan vilken grym bild!! härlig mix med färger, och säkert en massa coola undertankar :) wow!

2010-03-06 @ 17:17:45
URL: http://tibia.blogg.se/
Postat av: kataslyna klassen

var tvungen snoka lite för att få lite inspiration till mitt projektarbete (dags att börja snart?) och du är verkligen JÄTTEduktig!

2010-03-08 @ 18:59:11
Postat av: Målar-Malin

Tack så jättemycket båda två! :D

Vad glad jag blir!

2010-03-09 @ 18:08:10
URL: http://malarmalin.blogg.se/
Postat av: Pyret

Gillar 'tid är påriktigt' as snygg ju :D

2010-03-11 @ 10:26:28
URL: http://spegelfobi.blogg.se/
Postat av: Målar-Malin

TNX!

2010-03-29 @ 09:12:07
URL: http://malarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0