Kortkort från Norberg

Mycket värt att skriva om, men så lite tid.
Sportlovet har det blivit och det är trevligt och fint och allt det där.
Nu är jag på biblioteket i Norberg, japp, jag är i Dalarna och hälsar på mamma.
Jag kom hit igår efter 3 timmar på olika tåg och bussar. (Kortare tid än det tog till skolan i tisdags)

I förrgår var det Karins 19 årsdag och det firades såklart. Hon bjöd över några vänner på middag hemma hos henne, jättemysigt. God mat hade hon lagat också!
När klockan började närma sig 10 begav vi oss in till stan, efter en vansinnighets löpning genom hela snöslaskiga hässelby. (nästan)
Väl inne i stan mötte vi upp grabbarna och drog till Colage. (Pappa berättade senare att det var där han träffade mamma när de var unga, lite ballt, haha)
Det blev en helhärlig kväll med mycket dans och skratt. Jag ansåg dock att det var alldeles för dyrt för att dricka något, jag är inte gjord av pengar, så jag drack bara vatten hela kvällen. "Min vita vecka börjar ikväll" (inte)

Nu tar datortiden snart slut, så jag måste gå.
Kommer hem på onsdag!

Bara en sista fråga: Lise, lever du i Frankrike? Du har inte blåst bort eller så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0