Glasögon.

Så här snygg var jag på jobbet igår.
(Jättesnygg. Snyggare än Christoffer, i alla fall.)



Det var Loftet så Hannes var där och jobbade, vilket gav mig någon att hänga med innan jag började kl 20.00.
De första timmarna var det ont om gäster vilket var trevligt, för då får man stå och hänga, lära sig nya saker och dicka kaffe. Något som jag inte alls redan hade ägnat hela dagen åt, heh. Fikade med Sarah innan jag drog till jobbet nämligen.

Idag har jag slöat och inte alls pluggat. Vad jag däremot har åstadkommit, med hjälp av pappa, är detta:




Äntligen är de uppe!
Snart kommer pappa och Lillemor hem med pizza. Fred ut!

(Ni vill ha mitt rum.)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Snygg-Malin och snyggvägg :D

2010-05-09 @ 22:08:49
URL: http://hahaurstalked.smackjeeves.com
Postat av: sarah

Maliiin<3 glasögonen är helt underbara!

Får jag låna dem på ellen keys studentskiva?<3

2010-05-11 @ 14:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0