This is up.

Nu tänker jag uppdatera min checklista inför dagen D.

Checklista inför dagen D.

  • Fakta om Prästgatan, (KI) Behövdes inte, fick MVG utan den uppgiften! (YES!)
  • K.A.S.A.M, Psykiskohälsa och hälsobringande faktorer, (ARL)
  • Insiktsanalyst (Ma C) x2 Bara en kvar!
  • Psykologiskt självporträtt, (PS)
  • Muntlig redovisning, (PA) Chill, chill, endast chill
  • Skaffa en hyffsad klänning(?)
  • Vara awesome.                      Jag är alltid awesome!
  • Sprida ut CVn för ett sommarjobb.
  • Jobba så mycket jag kan så jag kan leva fritt i sommar.        På god väg!
  • Dansarnas skiva på torsdag! (Vad ska jag klä ut mig till? Pirat känns så gjort?) Jag var den bästa piraten!

Josef med Kiorren ringde mig för några dagar sen och erbjöd mig jobb i sommar igen, med högre lön dessutom! Så jag ska träffa honom någondag snart och prata vidare, men det ser alltså ut som att jag inte bara har ett jobb - jag har två!
Känns sjuuuuuukt bra! "Däcka som student, vakna som arbetslös" fuck no! :D



Capt'n Rubus Chamaemorus

Jag var egentligen häftigare, det syns bara inte.


Gillar spotifys uppdatering!
Gillar Kristofferskolans pjäs!
Gillar livet!
Nu ska jag dricka kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0