Vargen och utställningen.

Kom på att jag aldrig postade det här inlägget! Jag bara tänkte göra det. Hm.
Det var några dagar innan projektarbetets dödalinje som jag färdigställde del två av min fondväggs besmyckning.

Såhär ser den ut:




Jag kallar den vargen och meningen är alltså att den ska placeras till höger om Fenix så att vargen pekar på individen i Fenix-tavlan.

När jag tagit hem tavlorna från skolan ska jag äntligen hänga upp dem (:





Här är de allihopa, produkten av ett års arbete.
Populärast var nog skeppet och handen, och till min överraskning: läpparna!
Jag hoppade av lycka varje gång någon förstod att det faktiskt var ett självporträtt jag målat.

Sjukt kul med utställning när folk blir imponerade, hihi! :D



Avslutningsvis: Här sitter Bella och Ninni vid sina arbeten. Fint tycker jag.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är awesome <3

2010-05-04 @ 14:47:52
Postat av: Malin

Tack Anna! (:

2010-05-04 @ 14:49:21
URL: http://malarmalin.blogg.se/
Postat av: Ash

Jag hann tyvärr inte titta så mycket när de stod uppe eftersom jag var tvungen att sitta vid mitt eget typ hela tiden, men det var väldigt synd för du är riktigt duktig. Väldigt fina bilder :)

2010-05-04 @ 17:33:32
URL: http://searchingforpleasure.blogg.se/
Postat av: Malin

Man bugar och bockar, tack så mycket (:

2010-05-04 @ 23:17:35
URL: http://malarmalin.blogg.se/
Postat av: din mamma

fattar inte varför du är överraskad av att folk såg att det var ett självporträtt ^^ likheterna är ju slående

2010-05-06 @ 13:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0